ההצעה האמריקאית לחמאס: שלושת התנאים לשיפור כלכלי בעזה

שלמה ריזל 1 Comment on ההצעה האמריקאית לחמאס: שלושת התנאים לשיפור כלכלי בעזה

בכירי ממשל טראמפ כתבו טור שהתפרסם בתקשורת האמריקאית ובו, מסמך הפונה לארגון הטרור חמאס | המסמך מכיל התחייבות אמריקאית לשיפור המצב הכלכלי בתנאי ברור מאד: הפסקת הטרור לחלוטין, השבת החללים והכרה בישראל

קושנר, גרינבלט, פרידמן ונתניהו צילום: מתי שטרן, שגרירות ארה"ב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מתווה טראמפ. בכירי הבית הלבן בכל הנוגע למזרח התיכון וישראל, שגריר ארה"ב בישראל, דויד פרידמן, יועצי הנשיא למזרח התיכון וישראל, חתנו, ג'ארד קושנר וג'ייסון גרינבלט, מפרסמים טור ב"וושינגטון פוסט", בו מעלים על נייר את ההצעה העומדת על הפרק כרגע מנשיא ארה"ב דונלד טראמפ לארגון הטרור חמאס.

ההצעה, המבטיחה שיפור כלכלי, טומנת בחובה התחייבות מפורשת להפסקת הטרור על ידי חמאס, השבת החללים המצויים אצלה והכרה במדינת ישראל.

בטור שכתבו תיארו שלושת הבכירים את המצב ברצועת עזה כפי שמשתקף ממבט עיניהם. המצב הקשה בעזה וההנהגה של חמאס השולטת על חיי האזרחים וגורמת להם סבל רב.

לדבריהם: "אם חמאס יראה כוונות ברורות לתנאים שהצבנו, האפשרויות ייפתחו בפניו". עוד כתבו כי "אי סיבה שתושבי עזה וה'גדה'", כלשונם, לא יזכו לפיתוח כלכלי". עם זאת, כאמור, הרצון לשפר את המצב הכלכלי באיזור ולהביא לידי פיתוח, תלוי בכוונות ברורות של נסיגה מטרור, הכרה בישראל והשבת החללים.



1 תגובות

מיין תגובות